سال 2017 برای کیا نیز همانند شریک تجاریاش هیوندای، سال چندان پرباری نبود. در هشت ماهه نخست این سال، کیا مجموعاً 1.81 میلیون خودرو را در سرتاسر جهان به فروش رساند که نسبت به سال پیش از آن،8.6 درصد کاهش را نشان میدهد.
در این بازه زمانی، کیا بیشترین رشد را به لحاظ فروش در منطقه پاسیفیک و استرالیا به میزان 32.6 درصد، کشورهای مشترکالمنافع CIS شامل روسیه، بلاروس، آذربایجان، قزاقستان و… به میزان 24.5 درصد، آمریکای لاتین به میزان 13.5 درصد و بالاخره اتحادیه اروپا به میزان 5.4 درصد شاهد بود.
کیا کمترین رشد را هم در آسیا و بهویژه در بازار کره و چین داشت. جایی که از فروش محصولات آن نسبت به پارسال به میزان 25 درصد کاسته شد.
در میان کشورهای جهان فعلاً چین با سهمی معادل 20.4 درصد بزرگترین خریدار محصولات کیا، سپس آمریکا با سهمی معادل 19.5 درصد در مقام دومین خریدار، کره با سهمی برابر با 16.1 درصد در جایگاه سوم و ایران عزیزمان در مقام چهارمین خریدار و روسیه در رتبه پنجم جای گرفته است.